vrijdag 8 september 2017

20 augustus 2017

Mijn baasje schrijft:

Zondag zag ik op fb iets verschijnen over verwaarloosde honden die in beslag waren genomen. Mijn aandacht was meteen aangewakkerd en ben op zoek gegaan. Kwam in het asiel van Sint-Truiden terecht. Na een kijkje op de site werd mijn aandacht getrokken door Zina. Ben meteen beginnen mailen en alles is snel gegaan. 
Donderdag ging ik met vriendin wandelen op deMechelse Heide, ik had even via Google Maps gekeken naar de afstand om via het asiel te rijden en ze was meteen akkoord. 
Asiel gevraagd of ik al een kijkje mocht komen nemen en dat was geen probleem. Zo heb ik die dag kennis gemaakt met Zina en heb haar meteen in mijn hart gesloten. 
Vrijdag mocht ik dan langs met Chica om te kijken of dat geen probleem zou zijn, maar daar was ik niet bang voor. Wat ook bleek uit de kennismaking. 
En zo werd Zina opgenomen in ons gezin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten